Referencias Bibliográficas
Barron, B., &
Darling-Hammond, L. (2008). Teaching for Meaningful Learning: A Review of
Research on Inquiry-Based and Project-Based Learning. The George Lucas
Educational Foundation. https://eric.ed.gov/?id=ED539399
García-Tudela, P., Álvarez,
F., & García-Peñalvo, F. J. (2021). Designing smart learning environments:
A review of the state of the art. Smart Learning Environments, 8(1), 17. https://doi.org/10.1186/s40561-021-00155-w
González
Vidal, I., Cebreiro López, B. & Casal Otero, L. (2021). Nuevas competencias digitales en estudiantes
potenciadas con el uso de Realidad Aumentada. Estudio Piloto. Revista
Iberoamericana de Educación a Distancia, vol. 24, núm. 1, pp. 137-157. Universidad
Santiago de Compostela, España. https://www.redalyc.org/journal/3314/331464460007/html/
Lavado-Anguera, S.,
Velasco-Quintana, P.-J., & Terrón-López, M.-J. (2024). Project-Based
Learning (PBL) as an Experiential Pedagogical Methodology in Engineering
Education: A Review of the Literature. Education Sciences, 14(6), 617. https://doi.org/10.3390/educsci14060617
Paredes
Daza, J. D., & Sanabria Becerra,
W. M.
(2015). Ambientes de aprendizaje
o ambientes educativos. “Una reflexión
ineludible”. Revista De Investigaciones,
15(25), 144–158. https://doi.org/10.22383/ri.v15i1.39
Comentarios
Publicar un comentario